هجوم دلال‌ها به نیمکت پرسپولیس | گزینه‌های‌ جدید یکی یکی رو خواهد شد! VAR به لیگ بیست و چهارم هم نمی‌رسد؟ سلیمی در لیست مازاد نکونام! استقلال-نکونام نزدیکی‌های خط پایان فرشید باقری: هیچ مذاکره‌ای با استقلال نداشتم عقب نشینی استقلال مقابل زیاده خواهی بازیکنان | تغییر سیاست نقل و انتقالاتی با ورود مدیران جدید والیبالیست‌های فولاد سیرجان بازهم قهرمانی می‌خواهند علی اسعدی درگذشت | اعضای بدن فوتسالیست مشهدی اهدا می‌شود بازداشتی جدید در پرونده فساد در فوتبال| این جا چه خبر است آقای تاج؟! قتل داور در زمین بازی + عکس پایان کار بایرن و کیمیش پیکان به مشهد نمی‌رسد! تاریخ و ساعت بازی ایران و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ | جدال برای سرگروهی لیست تمدیدی‌های استقلال مشخص شد جای خالی خراسانی‌ها تیم ملی کوراش بانوان در روز نایب‌قهرمانی آسیا خانواده بازیکن تیم فوتسال مشهدی، به اهدای اعضای فرزندشان رضایت دادند تارتار شاکی از بازیکن پرسپولیس عمری به پرسپولیس بر می‌گردد پرسپولیس و لیستی که برای هر بازیکنی جا ندارد دلخوری شدید درویش از اوسمار
سرخط خبرها

نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ژاپن و عراق در جام ملت‌های آسیا | شکست غیرمنتظره سامورایی‌ها

  • کد خبر: ۲۰۷۱۰۷
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
  • ۱
نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ژاپن و عراق در جام ملت‌های آسیا | شکست غیرمنتظره سامورایی‌ها
ژاپن در هفته دوم بازی‌های گروهی با نتیجه ۲ بر یک مغلوب عراق شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بازی‌های هفته دوم گروه D جام ملت‌های آسیا از ظهر امروز ساعت ۱۵ به وقت تهران با دیدار ژاپن و عراق آغاز شد که هر دو تیم دیدار نخست خود را به پیروزی پشت‌سر گذاشته بودند. ژاپن ۴ بر ۲ ویتام و عراق ۳ بر یک اندونزی را برده بود.

سامورایی‌ها که از همان ابتدای جام به عنوان مدافع نخست قهرمانی محسوب می‌شوند، در این دیدار برابر عراق حرفی برای گفتن نداشتند و در همان نیمه نخست شکست برابر عراق را قبول کردند.

هر دو گل عراق توسط حسین در دقایق ۵ و ۴۵ + ۴ به ثمر رسید. ژاپن در نیمه نخست حتی یک شوت در چارچوب هم نداشت.

اما در نیمه دوم سامورایی‌ها برای جبران مافات پا به میدان گذاشتند که هرچه زدند به در بسته خورد، تا اینکه حملات ژاپن در دقیقه ۹۳ نتیجه داد و واتارو اندو یکی از گل‌ها عراق را پاسخ داد تا بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود عراق به پایان برسد.

دیگر دیدار این گروه از ساعت ۱۸ میان تیم‌های ویتنام و اندونزی برگزار خواهد شد. در صورتی که این دیدار به تساوی برسد، صعود عراق به مرحله یک هشتم نهایی مسجل خواهد شد.

ژاپن در هفته سوم مرحله گروهی، چهارشنبه ۴ بهمن از ساعت ۱۵ به مصاف اندونزی می‌رود. عراق نیز در دیدار همزمان به مصاف ویتنام خواهد رفت.

ویدیو خلاصه بازی ژاپن و عراق در جام ملت‌های آسیا

تعداد بازدید : 1866

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
0
0
شاخ غول شکست تحقیرژاپن توسط عراق جنگ زده آفرین برغیرتتان
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->